fredag 14 augusti 2009

Bidrag till Leamons tävling



Mitt bidrag till Leamons jubileumstävling. Fotona är från förra årets kräftfiske i Tiken. Vädret var inte helt enligt mina önskemål. Det blev bara att åka ner och kasta i burarna och sedan kom regnet. Jag och tjejerna har planer på att åka upp och fiska nästa helg, men då vill det till att SMHI lovar fint väder så att vi kan stanna kvar och grilla och mysa vid strandkanten medans kräftorna kryper in. Vi får väl se. Tack till Leamon för en härligt inspirerande skiss.

2 kommentarer:

  1. Kul med en lo från mina trakter!!! Roligt att du ville vara med i min lilla tävling!

    kram!

    SvaraRadera
  2. mina kläder är rena och fina, fick inte så mkt p åkläderna... det var mitt hår som drabades mest...hihi... men det har jag både kammat och tvättat massor sen dess hihi

    SvaraRadera