söndag 28 mars 2010

Söndagkväll

Igår var det middag i Åstorp. Kusinen har fyllt 25 år och svågern har också fyllt år, dock inte 25 :-). Som vanligt var jag ute i sista minuten men fick till ett väldigt mysigt kort. Även en 25-åring kan behöva en liten nallebjörn...Jag har även dammat av chippboarden, i samband med att jag packade till scrapträffen, så jag pillade in några på kortet också. Jag kommer förvisso inte att kunna tömma mitt scrapplager, men just nu är det "man tager vad man haver" som gäller.
Mats fick en vårblomma och till honom gjorde jag ett litet blomkort som sattes fast på en hållare i krukan. Hittade mallen någonstans i cyberspace. Lite post-it lappar och lite distress. Två stämplar och lite glitter. Kortet är klart!

Scrapträffen idag var toppen. Trevligt sällskp, 2 fina LO:s lite shopping och 1000 ideér. Vad mer kan man begära av en mulen söndag? Nu är det uppackning som gäller.
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar