tisdag 27 april 2010

Teförpackning

Efter ett antal timmar med städning och rensning(!) i scraphörnan har jag satt mig ner för att göra klart teförpackningen som påbörjades på Scrapträffen i Gantofta. Jag dekorerade inte så mycket på asken eftersom jag tycker pappret är så underbart. Att blomman på lock-kanten hamnade precis vid en stjälk var en lycklig slump.

Till locket hittade jag perfekta stickers vid min rensning av gamla scrapsaker. Jag är supernöjd med resultatet. Det är kanske dags att börja dricka te? Den här ska mamma få i present, som en liten tidig morsdagpresent, när vi ses i helgen.


Mallen hittade jag på en scrapblogg, klicka på rubriken för att hitta dit, om du vill testa. För att passa till en vanlig cardstock minska något på bredden. Det finns utrymme för tepåsarna ändå.

Ses!

2 kommentarer:

  1. Hej svejs!
    Kul att du gillade kortet =) Min "handgjort av"-stämpel har jag beställt från Stämpelfabriken, funderar faktiskt på att beställa ännu en därifrån med snöflingor på till jul...

    Ha det gott!
    kram!

    SvaraRadera
  2. Underbar te-låda :)
    Ha det gott!!
    Kram Tesa

    SvaraRadera