söndag 30 maj 2010

Bloggparty 4 - Cissi

Med en tanke i huvudet, "tänk inte - bara gör" så blev jag klar med Cissis skiss, http://cissiscrap.blogg.se/2010/may/bloggparty-1-30-maj.html, i tid. Jag har blandat väldigt mycket med gammalt och nytt. Akrylfärgerna dammades av medan jag precis har "lärt" mig nyttan av en häftapparat när man scrappar. Med tanke på hur lite tid jag har lagt ner så är jag väldigt nöjd med resultat. Cirkeln har jag skurit ut med hjäl av Silhoutten. Tack till hela gänget bakom Bloggpartyt. Jag har haft kul och det har varit svårt att välja utmaningar. Tiden är ju begränsad :-) Ses!

2 kommentarer:

  1. Tack för besöket i min blogg =) Mysig layout, det är så häftigt att se hur olika resultaten kan bli av samma skiss.

    SvaraRadera
  2. Hey, vackra verk, du visar på din webbplats! Vänligen få tid med mig i mitt skapande bjuda över, var jag mycket nöjd! www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu
    Hälsningar från Marina

    SvaraRadera