måndag 14 juni 2010

Scrapväder!

Det var underbart scrapväder i helgen i Skåne. Jag passade på att göra klart den sista Lo:n från scrap-eventet, har väntat på foto, och gjorde lite kort. Rullningen som är men på Helenas LO var kul, och den kommer jag definitivt att anända igen. Min gammelmoster fuller år i juli (planering !!) och är helt omedveten om att jag har en blogg, därför kan jag lägga upp kortet redan nu. Panduros journaling-tags är bara så användbara.

Enkelt och snyggt om jag får säga det själv, och det får jag ju eftersom det är min blogg :-).
Jag gjorde två kort till men väntar lite tills efter överlämnandet.
Ses!

2 kommentarer:

  1. Wow vad fin layouten blev när den blev färdig! Panduros journaling-tags är superfina :-)

    Älgörhängen köpte jag i en affär på Triangelns köpcenter i Malmö - India - tror jag affären heter.

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Gillar de rullade kanterna =)

    Ha det gott!
    kram!

    SvaraRadera