måndag 9 augusti 2010

Scrapträffen den 1 augusti!

Så nu är mina alster från semesterträffen på Scraproom fotade. Jag kom lite sent till träffen eftersom jag hade hämtat ett gäng barn på Scoutläger och uppfattade inte riktigt kvällens utmaning. Därför blev det två LO:s inspirerade från en och samma LO. Först liftade jag den och det blev ett foto Djurparkslägret. Lilla apan från Magnolia har jag lagt till efter hemkomst. Varken stämplar eller färg hade packats ner. När den var klar fick jag veta att det var färgutmaning och använde färgerna från kvällens LO-utmaning och fick följande resultat:
Jag är extra nöjd med nummer två, då jag aldrig hade valt de färgerna till det fotot och resultatet blev överraskande bra. Det känns skönt att komma igång igen, det har blivit lite mycket stämplar och kort den senaste tiden. Jag lägger upp korten efterhand som de är utdelade.

Nu ska jag ta itu med månads-skissen på som ligger hos Svensk Scrapbooking. Som sagt var, härligt att vara igång igen.
Ses!

1 kommentar: