fredag 8 oktober 2010

Julkortsstart!

Så nu har jag kommit igång på riktigt med julkorten. Tre som är helt färdiga har det blivit under veckan. Jag har några till som nästan är klara men får ligga till sig lite innan det är dax att montera.Först ut är Tossa från Bildmålarna som sitter på julklappar från Magnolia. Papprerna är fynd från Scrapmässan. Sedan har jag fått låna lite stämplar från en vän, och där fanns den här lilla Tomte-nissan från Panduro. Skissen är från Stämpelgården.
Sist ut idag julklappssäcken från Stämpelgården på nya papper från Magnolia.

Skönt att vara igång, jag får alltid lite ångest över hur många det är som ska göras. Nu ska jag packa vidare. Åker till Tingsryd idag, så i helgen blir inga kort gjorda, men jag tar nog med mig lite stämplar och mina distresser. Förbereda kan man ju alltid göra.
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar