måndag 7 februari 2011

Upps!

Över en månad sedan mitt senaste inlägg, ett tecken på att jag delvis varit upptagen av annat, delvis bara pausat från det mesta. Några kort har det dock blivit mellan filmtittande och dataspel. Först ut ett tackkort som jag gjorde mellan jul och nyår. Väldigt befriande att använda andra färger än rött & grönt...... Sedan ett bra-att-ha kort när minnet inte har hunnit med att komma ihåg födelsedagar.
Sist ett kort till en kollega som är väldigt intresserad av fåglar, men det finns inte några fågelstämplar i min samling, så det blev en utmaning. Efter en väldigt nogrann genomsökning bland alla mina papper så lyckades jag hitta lite som passade.


Ses!

1 kommentar:

  1. Ibland är den där pausen både skön o välbehövlig! Jättefina kort!! Magnolia-stämpeln är superfin!

    SvaraRadera