måndag 16 januari 2012

Årets motto - göra klart!

Jag har börjat året med den, numera, traditionella städningen efter julkortstillverkning och allmänt julpyssel. I år kommer städningen att längre tid än vanligt, eftersom jag eventuellt kommer att totalrenovera scraprummet. Därmed en stor inventering och rensning. Hursomhelst så har jag under städningens gång hittat en hel del halvfärdiga LO's och projket. Så nu är det att göra klart som gäller.

I en mapp hittade jag tjejernas skolfoton. Saras var klar men inte insatt i hennes album. Det är den nu.
På Lisas LO hade jag lite kvar. Men inte nu längre. Klar och prydligt insatt i albumet.

På skrivbordet nu ligger ett minialbum som jag har hållt på med av och till sedan i oktober. Men inga nya LO innan det är klart! Enda undantaget är födelsedagskort.


Få se hur länge jag orkar att hålla igång årets motto. Men jag ska försöka.


Ses!

1 kommentar:

  1. Var inte årets motto att käka fler desserter;-)? Nä just det, årets nyårslöfte..

    SvaraRadera