måndag 27 februari 2012

Altrad ask - Bildmålarnas utmaning

Bildmålarnas utmaning nummer 18, innebär att altra/göra en ask. Först tänkte jag inte vara med för jag visste inte alls vad jag skulle ha i min ask. Sedan vid städningen av scraprummet hittade den här lilla plåtasken. Har en sedan tidigare med julgodis-recept och då visste jag vad jag skulle göra.
Med Maja Designs underbara papper så blir det inte mycket mer som behöver göras. Asken innhåller 8 stycken receptkort, och två är gjorda. Fantasi krävs dock till dekortionerna :-)
Men visst påminner det lite, lite om rabarber och en svartvinbärskvist.
Ses!

3 kommentarer:

  1. WOW vad fint!!! Det är roligt att scrapa recept, gör det för sällan bara!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Superfint! Rabarbern och vinbären var superläckra!!!

    SvaraRadera