söndag 11 mars 2012

Vecka 10 -skissutmaningen

Så konstigt det är när man ser en skiss. Normalt sett så brukar jag välja foto som jag vill scrappa men med veckans skiss var det annolunda. När jag såg cirkeln visste jag att jag ville använda masken från Tim Holtz. När den var på plats så kom titeln och sedan var det bara att leta fram ett gammalt foto på Lisa. Vi skrattade en del, hade plattången använts 2002 så är frissan densamma efter tio år senare.

Tack för skissen Maria, den var rolig att jobba efter.

Ses!

4 kommentarer:

  1. Snyggt med maskerna och kul med fotona.Tack för ditt bidrag till VS:-)

    SvaraRadera
  2. Det er tydeligt at se du har brugt skitsen - flot arbejde. Og nydelig TH mask du har. Så herligt med de to billeder.
    Tak for dit bidrag til VS.

    SvaraRadera
  3. Superfin layout!! Kul med fotona!

    SvaraRadera