söndag 13 januari 2013

Muren

Nyårslöftet angående att ruska liv i bloggen bör ju hålla en månad eller två iallfall.  Därför visar jag idag en LO som påbörjades i oktober och blev klar i veckan som gått. Att avsluta projekt var nyårslöfte två, bara så att ni vet. Fotot är från sommarens semseter när vi besökte Berlin. Muren stod som nummer två på listan att besöka. Nummer ett var Berlin Zoo. Jag har dock inte scrappat något därifrån än.
 
 
En ganska enkerl LO är jag har distressat en vit cardstock med Picked Raspeberry, med hjälp av en mall från The crafters workshop. Enkelt o kul. Jag har dock ingen aning om vilka mönstrade papper som jag har använt, eftersom det är fynd från skräplådan. Dagen har jag tillbringat med att göra kort och använt papper från Bo-Bunny, en ny favorit som jag inhandlade förra veckan hos Pysseltagen.
 
Kommer snart upp här i bloggen.
 
Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar