måndag 28 mars 2011

Helgens Grattis-kort!

Ja, trots dålig planering fick jag ihop rätt antal kort till lördagens kalas. Först till svågern där använde jag en stämpel från Bildmålarna, klippte bort både vingar och skylten som hon satt på. Hon fick sitta på men egen bård istället. Och där tycks hon trivas. Sedan kom jag ihåg mina Penny Black stämplar, eftersom de är på träkloss ligger de i en separat låda och jag har nog inte använt dem de senaste året. Misten som jag köpte på en julkortskurs 2009, kom också till användning. Upptäckte att det finns ju faktiskt en hel del i gömmorna.
Men att helt låta bli shoppingen på mässan gick ju inte. Jag hade ryggproblem och kunde inte sitta allt för länge åt gången, så lite shopping och lite scrappande blev det. LO:s kommer senare i veckan.


Ses!

1 kommentar:

  1. Snyggt! Syrran o jag var också på mässan o shoppade loss, alltid kul att få klämma o känna lite på sakerna ;-)Kul när man får användning på det som ligger glömt nånstans!

    SvaraRadera