torsdag 31 mars 2011

Scrappträff och Månadsskiss hos Stellas

Ja ha, då var det hög tid att uppdatera bloggen. Scrapträffen blev inte så bra eftersom ryggen fick sig en smäll dagen innan. Så det var lite svårt att sitta sitta, men lite blev det gjort. Först ut mars-månads skiss hos Stellas. Alla papper är gamla Basic Greys. Den blev jag väldigt nöjd med. Lo nummer två var en Scraplift på träffen, hittade papper på mässan i en fyndlåda som matchade mina foton bra, och Helenas LO var verkligen inspirerande.
För tillfället är det lite si och så med skapandet. Våren är äntligen här på riktigt och jag är i trädgården så mycket jag hinner. Det grävs, klipps och rensas för fullt. Underbart! Det blir mycket extra energi till mig, så jag har även fått för mig att måla om i tvättstugan. Så för tillfället är det mitt kvällspyssel. Lite större penslar än vid färgläggning av stämplar.


Ses!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar