onsdag 18 maj 2011

Bröllopskort!

Att göra bröllopskort tillhör inte vanligheterna i mitt hus. Därför tycker jag att det är lite knepigt att få till det, så att det blir ett bra resultat. Att jag sedan bara fick två dagar på mig utan tid för shopping eller surfa runt för att inspireras gjorde inte uppgiften lättare. Men resultatet blev mycket bättre än jag trodde. Jag fick dock rota väldigt länge och väldigt djupt i mina högar innan jag kunde hitta papper som jag ville använda. Jag har ingen aning om varifrån de kommit, men de blev perfekta.

Först framsidan:

Det som är den gråa texten är i silver. Sedan insidan:
Likaså är ränderna i silver. Rosorna är i svart/vitt.




Kortvikning kom med posten, bokstavligt talat, då jag i fredags fick ett eget kort med den vikningen i min lilla postlåda från svägerskan. Tack för inspirationen.

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar