onsdag 4 maj 2011

Grattis pappa!

Tur att det finns födelsedagar så att man måste gå in och sätta sig en stund vid scrapbordet. Det är ju så mycket kul som händer just nu både i trädgård och livet i övrigt!

Först ett litet kort till en mysig liten kille som firade sin första födelsedag i söndags. Lite rotande i pappers-lådan och jag hittade den här lille pyjamasklädda figuren. QK Marigold har använts till namn och siffra.
Sedan ett kort till en 68-åring, min käre far som fyller idag! Här har jag lånat en Penny Black-stämpel. Det är ju så svårt att hitta bra stämplar till karlar, män, killar (välj själva), tycker jag. Men den här lille katten var kul att använda.

Snart klar med pyntadet av min tvättstuga. Det kommer förhoppningsvis foto till helgen. Både före och efter.


Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar